fredag 3. april 2009

jeg pakker

og pakker og pakker og pakker enda litt til. i morra klokka 08:45 er jeg på vei til Seixal, for å være med på en turnering. greia er bare at vi bare er 4 jenter fra laget som drar, og vi har ingen kamper vi skal spille. det var nemlig ingen andre lag på vårt alderstrinn som meldte seg på, men jaja vi drar alikevel! og selvom vi ikke skal spille, har vi alle med treningstøy, håndballer og løpesko, vi skal nemlig være litt spreke selvom vi ikke skal spille. vi har planlagt joggeturer på morningen, nå står det bare igjen og se om det blir noe av :p

senga mi er full av klær. håndkle, bikini, topper, shortser, bukser og sko. solbriller, solkrem, fotokamera og selvfølgelig en fin, tjukk, norsk bok. jeg pakker ikke bare til turneringen. jeg pakker også til algarve! :) jeg gleder meg til sol, sommer og noe anna enn maia, porto og det jeg allerede kjenner så godt. det blir fint :]
får bare håpe været blir bra da.
GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

3 kommentarer:

Andrea sa...

Fin blogg du har:))
veldig interessant å lese det du skriver også:))

Marte sa...

god påske baby : )

Marte sa...

kjede du dæ som mæ så kan du jo registrer dæ her? ;p

http://www.viraltrafik.se/?marteg