fredag 22. mai 2009

34

jeg har lekt med verdens søteste hundevalp!






på onsdag etter skolen dro silvia, flavia og jeg til flavia for å gjøre engelsk. vi lå ute i sola i en halvtime, øvde til engelskprøva og ble litt klokere. men etter en stund orka vi ikke lese mer engelsk, så da endte vi opp nede i garasjen med den søte, fine, lille hundevalpen til flavia :D verdens fineste hund, rett etter Uno
. vi lekte med den lille krabaten i nesten to timer, før hu var så sliten at hu ikke klarte mer. klokka var fem, og silvia måtte hjem for å dra på trening. jeg og falvia dro til et sted som ligner på espern, for å trene yoga.



etter yogaen dro vi til silvia, og der ble vi sittende i senga til silvia og bare skralve. vi snakka om alt og ingenting, men litt for mye om at jeg skal hjem og at vi kommer til å savne hverandre og sånt, så da ble det snørr og tårer også. jeg gruer meg skikkelig til å si hade. men det skal jo ikke bli hade da, det blir ser deg senere! for tilbake skal jeg, og besøk skal jeg få :D


ellers skjer det ikke så mye for tiden. jeg har hatt framføring i area de projecto, og fikk applaus etterpå :D jeg har 10 skoledager igjen, og 1 prøve i løpet av de dagene. jeg fikk satisfaz
bom på økonomiprøven min, og læreren var superfornøyd av meg, for det var visst en skikkelig vanskelig prøve, som man måtte skrive masse på. læreren min har bursdag i dag, nuno også. jeg savner Kayla masse masse, for jeg har ikke sett hun på lenge. jeg finner ikke igjen neglefila mi, og neglen min har hakk. lillsøstra mi konfirmerer seg i helga, og jeg er ikke hjemme. jeg skal sove hos læreren min hele helga, siden hun er så søt og ville at jeg skulle komme dit. jeg begynner å gråte nesten hver gang vi snakker om at jeg skal hjem. jeg har skikkelig lyst på vaffel med rømme og jordbærsyltetøy, og nå må jeg gå min vei fordi jeg snart blir henta :) goood helg!

2 kommentarer:

Marte sa...

<3

Anonym sa...

Hanna - du må kose deg helt sykt masse den siste tiden du har i Portugal. Seriøst tiden går så fort!!! Klem fra Mari