torsdag 23. april 2009

innlegg uten å

jeg sitter paa skolen naa, vi har area de projecto og vi gjor ingen verdens ting. i dag var det frist for aa levere inn arbeidet vi har jobbet med det aaret her, saa naa er det rett og slett ikke mer igjen aa gjore. derfor sitter vi her alle sammen, paa hver vaar flotte, raske datamaskin og spiller, loker rundt og gjor andre ting.
jeg har enda igjen 2 timer og 30 minutter av skoledagen min. jeg har nemlig verdens lengste skoledag i dag, 10 timer paa skolen. gjett om jeg er sliten a -.- det er supervarmt ute, klasserommene har ikke lufteanlegg, og naar lufta som kommer inn gjennom vinduene er varm, hjelper det ikke saa mye at de staar alle paa vidt gap. i tillegg hadde jeg trening i gaar, og kom hjem klokka 11:30. jeg spiste, dusja og fiksa tingene til skoledagen i dag, og var derfor i senga 12:30. derfor er jeg passe trott i dag, og ikke faar jeg saa mye sovn i dag heller, siden jeg har trening etter skolen, og kommer hjem i 10 tiden..

i friminuttet ringte Kayla meg, hu er i Leiria paa den "4 dias em Leiria" campen, som jeg egentlig skulle vart med paa. jeg fikk snakke med Aashild og Marte, noe som var supergoy, siden jeg ikke har snakka med Aashild siden for jul, og Marte siden februar. alle stirra paa meg fordi jeg snakka norsk. alle. folkene i klassen min lagde en ring rundt meg, og saa sto jeg der i midten og snakka i telefonen. haha herlig aa vare utlending! :)
jo, jeg dro ikke til Leiria fordi jeg har siste helg med kamper den helga her, og jeg valgte derfor aa spille. akkurat naar jeg snakka med de norske, fine jentene, angra jeg litt, men jaja, gjort er gjort, jeg faar ikke gjort saa mye med det naa. jeg valgte. uansett, jeg faar jo sett dem 17 mai, da vi skal samles og ferie Norge!

saa veldig mye mer har jeg vel ikke aa fortelle. men jeg skjonner matte, naa siden jeg har gaatt over til macs, den letteste matten paa skolen her. det er saa godt aa skjonne noe igjen! ellers merker jeg veldig paa skolen at vi har liten tid igjen her .. det er snakk om eksamen hele tiden, og de siste provene i alle fag kommer naa snart, om ett par uker. vi har faktisk bare igjen 5 uker paa skolen, og saa er det 3 uker med sol, sommer og strand og saa er jeg hjemme i Norge igjen. om ikke det gaar fort, saa heter jeg Per! og det gjor jeg ikke :) heheh morsom jeg i dag

jeg gleder meg til aa komme hjem, samtidig som jeg gruer meg skikkelig til aa dra fra Portugal, Porto, Maia, skolen min, vennene mine, maten og alt. jeg driver aa ser igjennom tingene mine hele tiden, hva jeg vet jeg maa ta med hjem og hva som kan bli igjen av dilldall og tull. jeg har enda ikke faatt somla meg til aa sende den esken med klaer og gaver til familien min hjem, men jeg skal gjore det saa fort jeg faar somla meg litt til, jeg lover. esken er i alle fall kjopt! og den virker veldig liten naar boblejakker, varme gensere og klaer jeg vet jeg ikke kommer til aa faa brukt for mer, skal inni den.

jeg skal i alle fall passe paa og kose meg som aldri for de siste 2 manedene, tanken paa at jeg maa dra min vei skal ikke faa lov til aa odelegge det! det faar den bare ikke. naa maa jeg gaa, for timen er over om 5 minutter, og jeg skal videre til gymtimen, ute i 25 varmegrader og sterk sol. saa er det trening paa meg, og er jeg heldig er jeg hjemme for 11 i dag. vi faar se :) hadii

4 kommentarer:

Marte sa...

<3

AnneGuro sa...

Høres helt fantastisk ut!:D Gleder meg utrolig mye til å dra :D

Tror du at du kan blogge litt om du har noen tips til oss som skal på utveksling dit neste år? Litt sånn generelt, er veldig nyttig å lese :D
Leser bloggen din regelmessig og elsker den!:D

Hanna sa...

åh så koselig å høre da :D

vet du hvor du skal enda?
eller bare at du skal til Portugal?

jeg kan sikkert prøve å skrive noen tips ja :)

og jeg lover deg, GLED DEG!

AnneGuro sa...

Så bra :D Jaa, det gjør jeg også!:D
Nei, vet bare at jeg skal dit. Når fikk du vite hvor du skulle?:) Var ankomstleiren bra forresten? Kan du også gi noen pakketips og slikt? :)Og litt sånn alkholsaker, er det ofte fester der? og om kleskoder? : )