tirsdag 26. mai 2009

1 måned

min første visdomstann har begynt å komme fram, jeg føler meg gammel.

jeg har bare en liten måned igjen her i Portugal. jeg gruer meg som en anna tulling til å dra hjem nå. jeg har virkelig begynt å skjønne at jeg må dra fra alle de fine jentene mine her, og det gjør vondt langt inni meg. jeg vil ikke. jeg orker ikke tenke på at jeg bare har 30 små dager igjen med dem. det er supervanskelig, og den siste tiden har bare rast avgårde, og nå går det så fort at jeg nesten ikke vet ordet av det, før vi er i neste måned. jeg storkoser meg, og alt er bare superherlig, og jeg lurer på hvorfor man alltid må dra når ting er sånn

på en annen siden er den en måned igjen her. 4 små uker! 30 dager til jeg er hjemme hos verdens fineste familie, verdens beste venner, og fine norge! jeg gleder meg som en anna unge, og jeg vil faktisk at tiden skal gå fort, så jeg kan klemme alle sammen igjen og gråte og le og skravle og være hjemme hjemme hjemme! ååå som jeg savner fine mammaen min. pappa, dina, agnes, uno. HAGEN! haha har en kvadratmeter med gress her. verdens fineste venner, som jeg hjerter høyere enn himmel. guud så fint det skal bli! :) og jeg lover at dere kommer til å bli lei meg hahah :D


1 kommentar:

ingriiiiiiiid sa...

jeg blir aldri lei av deg :-D