fredag 29. mai 2009

SOMMER

jeg dør nesten på skolen. vinden som blåser, er ikke lenger kald. den er varm, klam og ubehagelig. jeg drikker opptil 4 liter med vann i løpet av noen få timer. klesstilen er shorts og flippflopper. alle dørene og vinduene står på vidt gap, for å prøve å lufte ut den varme luften som trykker seg rundt elevene i klasserommet. jeg ble henta av pai i dag, og så på gradestokken i bilen. 34 grader. det er supervarmt. det er sommer her nå. folk lurer sikkert på hvorfor jeg sitter inne på dataen som en dag som det her, men egentlig venter jeg bare på at bussen skal komme, og så bærer det til stranda. og det gjør ingenting at jeg ikke kommer til å være der før halv fire, for det er enda supervarmt. i går kveld dro jeg hjem fra trening klokka halv elleve, og da var det enda 25 grader og varmt! det er sommer! = D

Ingen kommentarer: