fredag 5. juni 2009

triste ting

i dag hadde jeg min siste skoletime med engelskklassen min. jeg gråt. aldri mer skal jeg og silvia sitte ved siden av hverandre og lære hverandre portugisisk og norsk. aldri mer skal vi snakke om hvor vondt mattelæreren vår lukter. ikke skal vi snakke om at engelsklæreren har lebestift på tennene. ikke skal vi løse oppgaver sammen, le, skrive i hverandres bøker, tegne tegninger på pulten eller smugspise saltkjeks. det er rart å tenke på. og veldig trist.

i morgen har jeg den siste timen min med den andre klassen min. jeg gruer meg og jeg vet jeg skal gråte masse og gi mange gode klemmer. det er nemlig siste dagen jeg kommer til å se endel av dem. men rui sa til meg at vi skulle dra alle på stranda, at jeg ikke trengte å være lei meg :]

tiden raser avgårde nå, og det begynner å gå opp for meg at jeg snart, veldig snart, må dra fra alt og alle. og jeg vil ikke. jeg vil bare ta med meg alt og alle hjem i en superstor koffert, og putte dem i hagen min.
jeg vil ikke

2 kommentarer:

Anne Guro sa...

Huff, høres trist ut! Men Portugal er ikke langt unna, så du kan jo reise tilbake :D

Hanna sa...

men det er ikke bare folk i Portugal jeg ikke vil dra ifra.. alle folkene fra AFS også. fader det her suger